Distrikt
Društvo

LAKA I PROVERENA KUPOVINA U GORANOVOJ ONLAJN-TRŽNICI

Goran Đermanović, programer iz Šapca, odlučio je da napravi portal na kom će poljoprivredna gazdinstva širom Srbije moći da prodaju svoje proizvode. Na onlajn-tržnici za sada je registrovano oko 20-ak gazdinstava, ali Goran veruje da će i u ovoj proizvodnji zaživeti internet prodaja.

Onlajn-prodavnica za poljoprivredna gazdinstva (Foto: Distrikt)

Tražeći sajt gde bi mogao da kupi domaće proizvode, Goran Đermanović je došao na ideju da sam napravi onlajn prodavnicu baš onog što je nekada hteo da nabavi, a nije našao na internetu. Tako je nastala onlajn tržnica.

– Nisam uspeo da nađem sajt na kom bih mogao da pretražim malo širu ponudu, ne samo vrsti vina, već i drugih proizvoda kao što su sirevi, suhomesnati proizvodi, med i slične stvari. Da biste došli do toga treba da pređete mnogo sajtova i da izgubite poprilično vremena. Ovakav pristup skraćuje pretragu i možete da nađete tačno ono što vas zanima – objašnjava Goran Đermanović, kreator onlajn-tržnice.

Sve na jednom mestu (Foto: Distrikt)

 Uslov je da gazdinstvo bude registrovano ali i da se vlasnik sa paletom svojih proizvoda registruje kod Gorana. Sve ostalo je stvar izbora koliko će da kupi, kada i odakle, da li sa posla ili iz fotelje.

– Ako vas zanima ko je proizvođač, kliknete na njega direktno, videćete sve generalije o proizvodu koje mogu da vas zanimaju. Naručuje se tako što izaberete proizvod, i onog momenta kad završite kupovinu, kao na bilo kojoj drugoj veb-prodavnici, njemu stiže automatski na imejl-adresu porudžbenica ko je naručio sa podacima i šta je naručio – kaže tvorac ovog izuma.

Sadrži sve podatke o proizvodu (Foto: Distirkt)

Prodavac kad spremi robu treba da uđe na svoj nalog i obavesti kupca da je roba spremna, spakovana i da će mu stići.

– Dakle funkcioniše kao bilo koja druga veb-prodavnica. S tim što porudžbine dobija onaj ko je postavio proizvod – zaključuje on.

Za bolji plasman aronije (Foto: Distrikt)

Među prvima priključili su se Bajići iz Šapca koji su do sada aroniju prodavali na pijacama i u zdravoj hrani.

– Prometa nema, cena aronije je otišla gore, a što se tiče cene rada, otišle su gore.  Nadamo se da ćemo preko interneta nešto realizovati – kaže Dragan Bajić.

Za poljoprivrednike koji se ne snalaze sa savremenim tehnologijama, tu je Goran da im pomogne, a što se tiče kupaca nema sumnje da će ih biti jer je onlajn kupovina postala naša stvarnost.

Svideo vam se tekst?