Za Vericu Lukić kažu da je, pored toga što decu izvodi na pravi put, borac za svoje odeljenje. Poseban akcenat stavlja na kreativnost i osmišljavanje igara, jer kroz igru deca lakše uče. Kvalitet rada potvrđuje dobrim rezultatima koje njeni učenici postižu na takmičenjima iz matematike, srpskog jezika, likovne kulture, i raznim vannastavnim aktivnostima. Verica je učiteljica koja radi u Osnovnoj školi u Jadranskoj Lešnici već 16 godina.
Zahvaljujući tome što je osmislila „ljubavnu matematiku“ učenici su postizali daleko bolje rezultate iz ovog predmeta. Zbog ove kreativne ideje, dobitnica je nagrade „Živojin Mišić“ koja se dodeljuje najboljim edukatorima u Srbiji.
Njen izum je spoj ljubavi i matematike. Tako su likovi iz bajki, zahvaljujući kreativnosti ove učiteljice završili u zadacima iz matematike.
“Princeza Jelena što joj osmeh blista zaslužuje karanfila trista. Uz karanfile još tri maslačka žuta, pa sve to još 14 puta. Princ Milenko pozdrave joj šalje. Drugi princ šalje poruku drugoj princezi – Za princezu Vidu su ruže onoliko koliko je u prestupnoj godini dana pomnoženo sa brojem meseci. Uz to joj ljubavnu poruku princ Ognjen šalje. Treći princ Stevo cvećaru reče: “Upakujte dve hiljade božura u aranžman cvetni. Ne, nek bude duplo! Dodajte još sto. Lepa Jana zaslužuje to”. Pitanje je koja princeza će dobiti najviše cveća?
Onda pusti učenike da rešavaju.
Moja ideja je bila da “ljubavnim zadacima” učeničke motivišem. Kada sam primetila da ulaze u pubertet i da im to odvlači pažnju, osmislila sam ljubavnu matematiku.
Ova kreativna učiteljica ljubav uvodi u učionicu putem stripa – razgovora dečaka i devojčice, rešavanjem rebusa, rešavanjem matematičkih priča, zadataka, i na kraju igraju kviz “Matematički ljubilioner”, nalik milioneru, sa ljubavnim rebusima.
Kreativna učiteljica sada uči novu generaciju prvaka za koju će tek da priprema iznenađenje, jer je priznanje koje je dobila dokaz da se ulaganje u edukaciju đaka isplati.