Šta je u kutiji niko ne pita. Oči slavljenika uprte su u papir u koji je umotan poklon. Dobro poznat dezen, u kombinaciji boja spojivih njegovom kreatoru iz prošlog veka. Ciklama i narandžasta. Baš tom, dominantnijom, ispisan je naziv nekada poznate trgovačke firme – NAMA. Bila je to naša marka, pripadala je nama. Logo u kom se spajaju dve strelice dominirao je na papiru.
A, on, ni nalik ovom modernom, klizio je u rukama trgovkinje kada razvuče rolnu preko metarskog stola u Staroj robnoj kući. U jednom potezu, oštirm makazama, odrezala bi komad dovoljan da se upakuje komad metraže. Onda bi kutiju oblepila selotejp trakom i rolnu vratila na raf. Ta rolna vredela je mnogo. Nekad.
Šta se desilo sa rolnama „Naminog papira“? Šta se desilo sa Namom znaju svi. Ovaj komad, mama, koja se sa osmehom seća osamdesetih, pronašla je u špajzu, među kesama. On je bio najvredniji komad u gužvi predmeta koje je čuvala. Jedini i danas moć zbog koje ide u goste da ispuni misiju. Njegova uloga je nostalgija. Uspeva u tome, svaki put i na svakom mestu. Izmami osmeh, čuđenje i jedno pitanje: Gde si našao taj papir? Niko ne pita šta je unutra.
Što nije stalo u njega, stalo bi u kesu. A ona, jedna jedina prodaje se na Kupindu za 400 dinara. Ove naše savremene su besplatne, valjda zato što ništa ne vrede!